سه آژانس موفق در حوزه تبلیغات دیجیتال

در این نوشته فعالیت‌های سه آژانس موفق در حوزه تبلیغات دیجیتال را بررسی می‌کنیم که موفق به دریافت جایزه‌ی Mashies شده اند.

امروز هنرهای دیجیتال به شدت به حوزه بازاریابی و تبلیغات در دنیا کمک کرده است. در زیر شما تصویری برگرفته از وب سایت سینماتوگراف می بینید که از همان تکنولوژی gif استفاده کرده است و تصویری بسیار زیبا و متحرک در زمینه تبلیغات دیجیتال در صنعت مد آمریکا تولید کرده است. البته ممکن است حجم آن زیاد باشد و برای دیدن این عکس کمی صبر لازم است.

تبلیغات دیجیتال

با وجود اینکه فیسبوک یا توییتر همیشه و همه جا حضور بارزی دارند، اما تبدیل شدن به یک غول رسانه اجتماعی، کار آسانی نیست.
با وجود طیف های متنوع از مشتریان و تلاش برای حفظ شیوه های مناسب در حوزه تبلیغات در شبکه های اجتماعی، راه انداختن کمپین های موفق در دنیای دیجیتال نیازمند نوآوری های حقیقیست.

سه آژانس پیشرو در این حوزه که درانجام چنین کاری موفقیت های چشمگیری داشته اند به عنوان برگزیدگان برنامه سالانه انتخاب بهترین آژانس های حوزه دیجیتال Mashies انتخاب شده اند.
در حالیکه هر سه این آژانس ها خلاقیت های دلیرانه از خود به نمایش گذاشته اند، اما تنها یکی از آنها به عنوان برگزیده اصلی Mashies انتخاب و طی مراسمی در 10 ام ماه اکتبر در ساختمان آلتمن نیویورک معرفی و تقدیر خواهد شد.

در کنار تقدیر از بهترین آژانس دیجیتال از برندگان در بخش هایی مانند “بهترین استفاده از فیسبوک” ، “بهترین آژانس های نو پا” و “”بازاریابی real time” نیز تقدیر خواهد شد.

360i
با تمرکز بر کنجکاوی، آموزش و جستجو، i360 یک از برندگانیست که باید بشناسید. فهرست با ابهت مشتری های این آژانس دربرگیرنده شرکت هایی چون Coca-Cola, Verizon و HBO است.
از جمله کار های تاثیر گذار این آژانس میتوان به ویدئوی شرکت تویتا برای قربانیان طوفان سندی ( Meals Per Hour) در نیویورک سیتی اشاره کرد که در این کمپین شرکت تویوتا به ازای هر بار تماشای این ویدیو یک وعده غذایی به قربانیان اهدا می‌کرد. همچنین دیگر پروژه i360 کمپین City Churned بن و جری بود.

Ignition Interactive
تعریف داستان هایی بر پایه تکنولوژی چیزیست که Ignition Interactive بر روی آن متمرکز شده. بسیاری از محبوب ترین فیلم ها و برنامه های تلوزیونی مانند X-Men ،The Hunger Games  و Prometheus ، در سال های گذشته از جمله پربیننده ترین کارهای این آژانس بوده اند. علاوه براین‌ پروژه‌ها، آژانس Ignition Interactive رهبری کمپینی که پشت یکی از پربحث ترین رویداد های تلوزیونی سال یعنی  Arrested Development’s rebirth on Netflix بود را به عهده داشت.

MRY
این آژانس که پیش تر با نام Mr. Youth شناخته میشد در سال 2011 به بازآفرینی برند خود پرداخت تا به یک موتورخانه رسانه اجتماعی تبدیل شود. استفاده خلاقانه از تکنولوژی و تحلیل های مبتنی بر داده موارد غروربرانگیزی هستند که این آژانس در کارنامه ی خود دارد. Bayer، Coca-Cola، Visa و Neutrogena از مشتریان مشهور این آژانس هستند. از جمله کارهای مورد توجه این آژانس میتوان به کمپین هایی مانند global music collaboration شرکت کوکا کولا (Move to the Beat of London) اشاره کرد که در آن لایک‌ها و فعالیت‌های افراد در فیس‌بوک تبدیل به نت‌های موسیقی می‌شدند و قطعات موسیقی را تشکیل می‌دانند. همچنین دیگر پروژه این گروه #TweetSinger شرکت سونی بود که توئیت های افراد را به شکل آهنگ درمیاورد. همینطور پروژه Summer of Doing شرکت بینگ که به کاربران بخاطر جستجوهایشان پاداش میداد محصول این شرکت بود.

منبع:

http://ibazaryabi.com/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/