در این مقاله براساس دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت، به ویژه دیدگاه مبتنی بر شایستگی و داشتن صلاحیت در ایجاد استراتژی، یک مدل کامل از منابع، مزیتهای رقابتی و زنجیره عملکرد شرکت را توسعه داده و مورد بررسی قرار داده ایم اصل موضوع مدل رهبری تحول آفرین و بازارگرایی برای مدیریت به ترتیب مبتنی بر شایستگی مدیریتی و شایستگی تحول آفرینی می باشند
دسته بندی مقالات ترجمه شده isi
بازدید ها 82
فرمت فایل docx
حجم فایل 214 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6
ترجمه مقاله با عنوان رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار

فروشنده فایل

کد کاربری 274
کاربر
 
 

در این مقاله براساس دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت، به ویژه دیدگاه مبتنی بر شایستگی و داشتن صلاحیت در ایجاد استراتژی، یک مدل کامل از منابع، مزیتهای رقابتی و زنجیره عملکرد شرکت را توسعه داده و مورد بررسی قرار داده ایم اصل موضوع مدل رهبری تحول آفرین و بازارگرایی برای مدیریت به ترتیب مبتنی بر شایستگی مدیریتی و شایستگی تحول آفرینی می باشند.