کنفرانس‌ها، همایش‌ها و سمینارها یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی شرکت‌ها محسوب می‌شوند که در صورتی ‌که دقیق و حساب‌شده برنامه‌ریزی و اجرا شوند، نتایج مثبت و تعیین‌کننده‌ای برای کسب‌وکارها به همراه دارند. کتابچه الکترونیکی «اصول برگزاری رویداد موفق» توسط مجموعه ایوند، سامانه برگزاری رویداد در ایران، تهیه شده و به صورت رایگان در اختیار دبیران و برگزارکنندگان همایش‌ها و رویدادها قرار گرفته است. هدف از تهیه و انتشار این کتاب آموزش مهارت‌های علمی و اجرایی مورد نیاز جهت برگزاری همایش‌ها، سمینارها و کنفرانس‌هاست.

به گزارش شنبه مگ: ایجاد اعتبار و اعتماد نزد مخاطبان، برقراری ارتباط نزدیک و تعاملی با همکاران و مشتریان، کسب درآمد و سرمایه، شکل‌گیری ایده‌ها و طرح‌های جدید، مطرح شدن به‌عنوان یکی از بهترین فعالان حوزه مربوطه و رهبری فکری ازجمله امتیازات و دستاوردهایی است که برگزاری یک رویداد موفق می‌تواند برای یک کسب‌وکار به ارمغان آورد. ایوند به‌عنوان سامانه ایجاد، مدیریت، انتشار و فروش بلیت رویداد در ایران، این امکان را در اختیار برگزارکنندگان رویدادها قرار می‌دهد تا بتوانند رویداد خود را سازمان‌دهی کنند و آن را با مخاطبان خود در سطح وسیعی به اشتراک بگذارند. مجموعه ایوند تلاش کرده حاصل تجربه چندین سال فعالیت در حوزه برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها و سمینارهای مختلف را به صورت علمی، اجرایی و مدون در اختیار دبیران و برگزارکنندگان همایش‌ها و رویدادها قرار دهد. کتابچه الکترونیکی «اصول برگزاری رویداد موفق» به صورت الکترونیکی و در فرمت PDF تهیه شده و به صورت رایگان در اختیار فعالان و علاقه‌مندان این حوزه قرار گرفته است تا بتوانند همایش‌ها و رویدادهای خود را به صورت هدفمند برنامه‌ریزی و اجرا کنند. سرفصل‌های این کتابچه الکترونیک بدین قرار است: هدف‌گذاری،‌ برنامه‌ریزی، بازاریابی، اجرا، و پیگیری. علاقه‌مندان جهت آشنایی با جزئیات و سازوکارهای اجرایی لازم در راستای برگزاری رویدادها، می‌توانند با کلیک در اینجا  کتابچه الکترونیکی «اصول برگزاری رویداد موفق» را به صورت رایگان دریافت کنند.


منبع : شنبه مگ