چگونه می‌توانیم ابر هدف را شناسایی کنیم و مسیر ورود به آنرا پیدا کنیم! سئو ابری راهی برای ورود به ابر هدف و همیشه در صدر بودن است.

 

سئو ابری یک نگرش جدید است که در دنیای سئو می‌تواند تحولی ایجاد کند! 6 ماه است که روی این تئوری کار می‌کردم که چگونه می توان راهی را پیدا کرد تا یک کسب و کار آنلاین برای گوگل به عنوان مرجعی در حوزه خودش شناخته شود و دیگر نیازی نباشد برای هر مطلب جدید فرآیند سئو را تکرار کرد تا رتبه‌های محتوای جدید نیز بهبود پیدا کنند و پس از انتشار محتوای جدید گوگل بداند که این سایت مرجع است و می‌تواند به محتوای جدید آن نیز اعتماد کرده و رتبه‌های خوبی برای آن در نظر بگیرد.

 

 

چگونه همیشه در صدر بمانیم و محتوای جدید ما نیز در صدر قرار بگیرد؟

پاسخ سوال بالا من را به ایده سئو ابری رساند!

متوجه نکته جالبی شدم که قبلا هم آنرا می‌دانستم ولی این شفافیت را برای من نداشت و با تحلیل‌های بیشتر به اصل ماجرا پی‌ بردم! گوگل برای خودش دسته‌بندی‌های پنهانی دارد که هرکدام را براساس قوانینی مربوط به آن حوزه رتبه‌بندی می‌کند! مگر می‌شود سایت‌های فروشگاهی که همه محصولات آنها کپی هم هستند را با سایت‌های آموزشی که نباید محتوای آنها یکسان باشند و سایت‌های خبری که باید همه مطالب آنها جدید باشد را با یک‌ روش دسته بندی کرد؟

وقتی این موضوع را درک کنیم که حوزه فعالیت از نگاه گوگل چیست و چگونه سایت‌های مرجع هر حوزه را شناسایی می‌کند، آنگاه می‌توانیم ابر سئو مربوط به آن حوزه را پیدا کنیم و راه ورود به آن ابر را شناسایی کرده و سپس هدف را وسط ابر قرار دهیم!

شاید جملات فوق کمی برای شما مبهم باشد، ابتدا برای من هم همینطور بود اما بعد از تحقیقاتی که انجام دادم متوجه شدم ایده من درست است و با پیدا کردن ابرهای سئو می‌توان درون آنها وارد شد و رتبه‌های خوبی روی همه کلمات بدست آورد!

 

در دوره سئو ابری دقیقا قرار است چه چیزی را ببینیم؟

ابتدا ابرهای حوزه‌های فعالیت را شناسایی کردم و سپس ابر رقبا و بعد از ابر کلمات و در نهایت راه ورود به آن ابر را پیدا کردم، از ابزارهای مختلفی برای اینکار استفاده کردم اما نکته جالب این است که اصلا ابزار مهم نیست بلکه این نگرش است که می‌تواند کارساز باشد.

با داشتن این نگرش حتی با جستجوی کلمات در گوگل و ابزارهای ساده هم می‌توان ابرها را پیدا کرد و راه ورود به آنها را شناسایی و سپس وارد آنها شد.

در دوره سئو ابری قرار است همین کار را بکنیم، ابتدا در مورد این نگرش باهم صحبت می‌کنیم و سپس یک نمونه واقعی را با هم از ابتدا تا انتها بررسی می‌کنیم، یک حوزه واقعی را انتخاب و ابر آن حوزه، رقبا، کلمات و لینک‌های آنرا پیدا می‌کنیم و سپس راه ورود به آن ابر را شناسایی کرده و نحوه ورود به آن را نیز کشف خواهیم کرد.

 

 

 

مدرس این دوره کیست؟(رزومه به قلم ایشان)

من (مهران منصوری فر) از سال 1383 در وب فعال هستم و بعد از یکسال عملیات سئو را برای سایت خودم آغاز کردم، از همان زمان با سرچ کنسول گوگل کار کردم و در همه بروزرسانی‌های آن تجربه‌های خوبی بدست آوردم، گوگل پیوسته توسعه پیدا کرد و من نیز تجربه‌های جدیدی با سرچ کنسول بدست آوردم. وقتی سایتم با مشکلاتی مواجه شد که دلیل آنرا نمی‌دانستم و متوجه راه‌حل نشدم، متوجه شدم می‌توان با سرچ کنسول به پاسخ‌های صحیح رسید اما نیاز است آنرا کامل یاد بگیرم و تحلیل‌های تخصصی و گزارشات سفارشی طراحی کنم. همه آن تجربه‌ها و تحلیل‌ها را قرار است در این دوره با شما به اشتراک بگذارم.

 

جهت خرید و دانلود  این دوره آموزشی اینجا کلیک کنید

 

 

نکته: این پست،  تبلیغاتی است و "باکس آگهی" دخالتی در نگارش آن ندارد ؛ مدیریت تبلیغات ”باکس آگهی” سعی می کند آگهی ها را از کانال های مطمئن دریافت کند ولی باتوجه به کثرت آگهی ها مسئولیت بررسی صحت و اعتبار هرآگهی با کاربران می باشد.